تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

ارسال سريع:

ابزار ارسال سريع براي فرستادن آني پيامک به يک يا چند مخاطب به کار مي رود. در اين ابزار کاربر مي تواند مخاطبين پيام خود را از ميان گروه هاي درج شده در دفترچه تلفن انتخاب نمايد، شماره ها را از محيط ديگري کپي کند يا از طريق فايل( با فرمت اکسل يا فايل متني) بارگزاري نمايد.

در ارسال سریع امکان انتخاب ارسال پیامک به صورت فلش نیز وجود دارد. در ارسال به صورت فلش، پیامک به محض رسیدن به گوشی مخاطب بطور خودکار روی صفحه گوشی باز می شود و محتوای آن قابل مشاهده است. این نوع ارسال بیشتر برای پیام های اطلاع رسانی با حجم کمتر از یک صفحه کاربرد دارد.

 

 

ارسال زماندار:

ابزار ارسال زماندار، کارمند وقت شناس و دقيق کاربران سامانه است و وظيفه دارد پيام ها را در تاريخ و ساعت تعيين شده توسط کاربران ارسال نمايد.

در ارسال زماندار نیازی به روشن بودن رایانه و ورود کاربر به سامانه نیست و پیام ‏ها در زمان مقرر شده به طور خودکار ارسال می شوند.

 

ارسال هدفمند و کشوری:

ابزار ارسال هدفمند برای ارسال پیامک به مشترکین همراه اول است. در این نوع شماره های فعال بر اساس شهر و نوع شماره (دائمی یا اعتباری) تفکیک شده اند و کاربر می تواند بر اساس این جزئیات اقدام به ارسال پیامک انبوه نماید. تفاوت این ابزار با ارسال انبوه در این است که شماره های مخاطبان کنترل شده و شماره های فعال هر شهر با تقریب بالایی صحت دارد.

 

ارسال رنجی:

ابزار ارسال رنجی براي ارسال پيامک به شماره هايي از يک پيش شماره خاص مثلاً 912 يا 913132 استفاده مي شود. اين ابزار مي تواند شماره ها را به تعداد دلخواه کاربر و به صورت تصادفي يا ترتيبي توليد نموده و پيامک را به آن ها ارسال کند. هر چند برای ارسال انبوه بهتر است از ابزار ارسال هدفمند استفاده شود اما گاهی اوقات برای مخاطب قراردادن یک رنج خاص بدون توجه به محل حضور مخاطبان، ارسال رنجی ابزار مناسبی است.

 

دريافت:

ابزار دریافت، پیام های ارسال شده به شماره مجازی سامانه را نمایش می دهد. دریافت پیامک به شماره اختصاصی نیاز دارد بنابراین شماره هایی که بین کاربران مختلف به اشتراک گذاشته می شوند فقط قابلیت ارسال دارند و از دریافت پیام کوتاه محروم خواهند بود.

 

دفترچه تلفن:

در دفترچه تلفن داده نما امکان دسته بندی مخاطبان در قالب گروه های مختلف فراهم است. تعداد گروه ها و مخاطبان قابل درج در هر گروه نا محدود است و هر مخاطب می تواند به طور همزمان در چند گروه عضو باشد.

همچنین برای ذخیره سازی گروهی اطلاعات مخاطبان، امکان وارد کردن اطلاعات آن ها از طریق فایل اکسل وجود دارد و اطلاعات موجود در دفترچه تلفن نیز در هر زمان قابل استخراج در قالب فایل اکسل و چاپ است.

 

پاسخگویی خودکار:

ابزار منشی برای پاسخگویی خودکار به پیام های دریافت شده در سامانه است. چنانچه کاربر از چندین شماره مجازی به طور همزمان استفاده کند منشی پیامکی می تواند به ازای هر یک از شماره های مجازی، تنظیمات متفاوتی در متن و زمان فعال بودن منشی داشته باشد.

 

انتقال دلیوری:

ابزار انتقال دليوري برای کاربران وب سرویس و http کاربرد دارد. این ابزار آخرين وضعيت پيام هاي ارسال شده را به URL هاي تعريف شده توسط کاربر ارسال مي‏کند. با اين روش کاربر بدون مراجعه به هاست ایران مي تواند گزارش وضعیت پيامک هاي ارسال شده را در وب سايت یا سرور خود داشته باشد.

 

نظرسنجي:

امکان تعریف بی نهایت نظرسنجی همزمان بدون محدودیت در تعداد گزینه ها، قابلیت تعریف زمان دقیق شروع و پایان فرآیند جمع آوری آراء، امکان تعریف پاسخ مجزا به ازای هر گزینه تعریف شده، نمایش نموداری نتایج، امکان قرعه کشی چندگانه میان شرکت کنندگان گوشه هایی از ویژگی های این ابزار پیشرفته هستند.

 

مسابقه:

ابزار برگزاری مسابقه پیامکی در داده نما ویژگی های بارز و ممتاز بسیاری دارد. امکان تعریف بی نهایت مسابقه همزمان بدون محدودیت در تعداد گزینه ها، قابلیت تعریف زمان دقیق شروع و پایان فرآیند پذیرش پاسخ ها، امکان تعریف پاسخ مجزا به ازای هر گزینه تعریف شده، نمایش نموداری نتایج و امکان قرعه کشی میان کسانی که پاسخ صحیح داده اند ویژگی های ممتاز کننده این ابزار هستند.

 

پاسخگوی هوشمند:

پاسخگوی هوشمند یکی دیگر از ابزارهای اختصاصی داده نما است.این ابزار می تواند بر اساس کلمات و کدها پاسخ های متناسب را ارسال کند و نقطه قوت آن در امکان وارد کردن مقادیر انبوه اطلاعات از طریق فایل اکسل و گزارش گیری وسیع است. یکی از کاربردهای این ابزار امکان ارائه سریال فعال سازی یکبار مصرف برای نرم افزارها و لوح های فشرده یا هر محصول دیگری است که با سریال و ثبت آن ارتباط دارد. همچنین پاسخگوی هوشمند می تواند به عنوان ابزاری برای اعلام قیمت محصولات یا مواردی به کار رود که نیاز به بروزرسانی مداوم و سریع عناوین متعدد دارند.

 

گزارش آماری :

گزارش آماری یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در سامانه مدیریت پیام کوتاه است. کاربر با استفاده از این ابزار می‏تواند ریز گزارش ارسال ها بر اساس تاریخ و شماره مجازی را مشاهده کرده و گزارش هزینه های انجام شده در هر روز و ماه را مشاهده نماید.

 

اتصال سایر نرم افزارها به سامانه ( API ارسال و دریافت پیام کوتاه):

در داده نما وب سرویس ارسال و دریافت پیام کوتاه و ارسال پیامک از طریق درخواست های http به طور همزمان ارائه می شوند و به صورت پیش فرض برای تمامی کاربران سرویس ها قابل بهره برداری هستند. مستندات استفاده از وب سرویس و http برای ارسال پیامک در بخش درگاه پیام کوتاه قابل دانلود است.

خدمات میزبانی

هاست لینوکس

هاست ویندوز

آموزش های هاست لینوکس

آموزش های هاست ویندوز

خدمات دامین

لیست تعرفه دامین

جستجوی دامین

آموزش های مربوط به دامین جهانی

آموزش های مربوط به دامین ایرانی

.: کلیه حقوق وب سایت داده نما محفوظ می باشد :.

All Rights Reserved © 2010-2016